Fredagkväll och lördagmorgon

God morgon :)
 
Efter en trevlig kväll med Monica och gänget åkte vi hem och slängde oss framför teven. Gumsan och jag lade oss på madrassen medan Kent intog soffan. Det dröjde inte särskilt länge innan både gumsan och jag sov ;D
Jag vaknade till vid halv tolv. Då bar jag upp gumsan till sin säng innan jag smög in till min egen.
 
Efter en god natt sömn kom gumsan in till mig runt åtta. Grinden till hennes rum lossnade igår så i natt har det varit öppet dit in,men hon har hållit sig därinne ändå =P
Hon lade sig bakom mig och "spelade" x-box (varken speldosan eller boxen är inkopplade) och sjöng medan jag fick vakna till :)
 
Efter lite mys gjorde vi iordning frukost innan vi släppte ut Qvittra och Bessie en sväng. Stei är med husse och jagar :P
 
Jag har försökt få tag i mormor och morfar för att höra om vi skulle hälsa på dem något i helgen,men det har varit upptaget när jag har ringt. Tydligen pratade de med Kent ;) Han ringde precis och talade om att mormor och morfar kommer till oss istället i morgon eftersom både Kent och morfar behöver skjuta upp inför älgjakten =D
 
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Tror det blir en lugn lördag för våran del då vi fortfarande inte blivit av med förkylningarna.
Kent är,som sagt,ute i skogen nu. Gumsan har gått och lagt sig på madrassen och vilat så jag ska också passa på att göra detsamma :)
 
Hoppas ni får en trevlig lördag =D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0