Fotografering :)

God morgon :)
 
Idag fick jag väcka gumsan strax efter halv åtta för att vi skulle hinna göra oss iordning för dagis :P Det fick bli klänning för damen idag eftersom fotografen skulle komma :D Jag hoppas hon går med på att fotas i år - förra året vägrade hon så då blev det aldrig något :(
Jag hörde på radion när jag åkt hem att man inte ska låta sig fotograferas idag. Tur att jag inte tror på sånt annars hade jag nog vänt bilen direkt och hämtat hem gumsan igen ;D
 
Jag gick igenom gumsan garderob igår. Plockade bort shorts (tror inte att hon lär behöva det mer i år ;P) samt lite för små kläder innan jag fyllde på med kläder i storlek 98. Gumsan fick prova lite kläder för att se vad hon skulle ha idag - det tyckte hon var roligt :D
Nu har fleecejackor samt tunnare mössor tagit solhattarnas plats i hallen - det är bara att inse att sommaren är över för den här gången. Jag är dock inte särskilt ledsen för det för vi har så mycket att se framemot i höst/vinter =)
 
Idag tänkte jag plocka undan sandaler för det glömde jag igår. Sedan kanske jag tar fram lite höstkläder till mig och sambon också :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0