BVC besök :)

Hej hej :)
 
Efter en trevlig helg är vi nu tillbaka till vardagen =D
Eftersom det var dåligt väder igår,vilket innebar att Kent var ledig,åkte gumsan och jag hem istället för att sova över hos mamma tills idag. Gumsan hann med en hel del bus med pappa innan hon somnade bredvid honom framför teven <3
 
Vi sov riktigt gott i natt både gumsan och jag. Hon väckte mig runt åtta. Vi grejade lite här hemma innan vi åkte till BVC. Jag hade talat om för gumsan att vi skulle träffa Malin,bvcsköterskan som vi känner igen efter att ha gått babyrytmik tillsammans samt från mammaträffarna vi haft :)
När vi kom dit och gumsan fick syn henne log hon och pekade - "Där är Malin". Eftersom det var ett tag sedan vi träffades var jag inte säker på om hon skulle känna igen henne eller inte,men det gjorde hon =P
Besöket gick jättebra. Gumsan hade växt 1 cm sedan förra hösten - min stora tjej :D
 
När vi var klara sprang vi på Sigrids pappa Martin utanför :D Efter en stund dök även Sigrid,lilla Stina och mamma Katrin upp - de skulle också in till Malin :P Det var kul att se dem och gumsan och jag kanske ska hälsa på dem nästa måndag :)
 
Vi passade på att handla lite innan vi åkte hem. Gumsan somnade i bilen så hon fick sitta kvar där medan jag slängde ihop lite mat och stack iväg med matlåda till Kent. När vi kom hem igen hade gumsan vaknat,men ville fortsätta vila så hon lade sig på madrassen framför Mamma mu. Medan hon vilade åt jag mat. Nu har gumsan vilat klart och håller på och äter. Hon fick äta framför teven idag,vilket händer sällan när vi är själva :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0