Ännu en grej att bocka av :)

God kväll :)
 
Vi har ägnat 3 timmar åt att titta på tapet- och färgprover hemma hos Niklas och Ulrika. Vi har bestämt vad vi ska ha i alla rum utom vårat sovrum. Vi hittade inga vi tyckte passade så vi får hämta några nya album att titta i. Vi ska kika lite mera till något att ha i barnrummet. Vi valde dit,men jag är inte riktigt nöjd med dem så vi får se om vi hittar något annat. Det är svårt eftersom vi inte vet om det blir en liten tjej till eller en pojke. Om jag visste att det skulle bli en tjej vet jag precis vilken tapet det hade blivit,men vi måste ju välja någon mer neutral i fall det blir en pojk. Det blir nog bra i slutändan =D
 
Pappa stack iväg till skogen en sväng och gumsan och jag har precis duschat/badat. Nu blir det lite soffmys innan det är dags för gumsan att sova :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0