Angående barnvagnen

 
Som jag har nämt tidigare har jag letat efter en ny barnvagn till bebisen. Jag ville ha en ny eftersom det inte finns någon insats till våran. Helst av allt hade jag velat köpa en helt ny,men jag tycker de kostar alldeles för mycket. Jag har kollat på blocket,men har inte hittat någon,som jag tycker passar. Det finns många fina,men de flesta har "fel" däck. När vi bor som vi gör behöver vi ha bra däck för att kunna gå på vägarna.
Den vagnen,som mammas kompis hade,var över 10 år gammal och den ville de ha 2000 kr för! Aldrig,då köper jag ju hellre en helt ny!
 
Efter att ha tänkt över det hela har jag kommit fram till att vi nog struntar i att köpa någon. Den vi har är väldigt bra och jag är jättenöjd med den :) Dessutom lär det inte bli särskilt mycket promenader i början då det faktiskt kommer vara nästan vinter när bebisen kommer. Om vi går på stan eller så är den vi har toppenbra =P
 
Vi kanske köper en i fall vi hittar någon superbilligt någonstans,men annars behåller vi den vi har :)
 
 


Kommentarer
Mohn i skon

Jag förstår inte folk som tror att värdet kan vara så högt efter så många år! Ofta man köper begagnade saker för nästan samma pris som det kostar att köpa det nytt, det gör man ju inte om man tänker rätt. Haha.

Kram


Svar: Inte jag heller! Dessutom påstod hon att hon hade kollat på blocket och att de tog det där för likadana. Det tror jag inte ett dugg på! De vagnarna är ju inte så gamla i så fall. Jag kollar nästan varje dag och de flesta är bara några år gamla!
Hon sa att hon kunde tänka sig att ta 1000 kr för den,men jag tycker det är alldees för dyrt det med för en så gammal vagn...
mammatillpatricia

2012-09-19 @ 12:13:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0