Vecka 39

Hejsan =)
 
Än så länge har denna fredag mest bestått utav mys <3 Efter att ha ätit pizzarester till lunch tog vi en lång och skönt dusch/bad :D
Förengångsskull kände jag för att göra mig lite "fredagsfin" så jag har slängt på mig lite smink och tryckt ner rumpan i ett par jeans,som hålls ihop med hjälp av en hårsnodd ;) Haha - man får ha sina knep när magen växer =D
 
Idag går vi in i vecka 39.
Jag fattar inte vart tiden har tagit vägen. Det känns,som vi nyss fick reda på att vi ska ha en liten till och snart är han/hon här :)
Det börjar synas ordentligt när bebisen rör sig därinne =D Samtidigt,som det är mysigt känns och ser det lite läskigt ut också ;)
 
Såhär ser magen ut idag:
 
 
Med tanke på storleken kanske det inte är särskilt konstigt att det börjar bli tungt?


Kommentarer
mohn i skon

Vilken fin och stor mammamage :D snart dags för den lille att komma ut så du inte spricker, haha :P

Kram

Svar: Ja,den är mysig,men tung ;D Precis ;) Det är såå spännande att han/hon kan komma närsomhelst =) Kram
mammatillpatricia

2012-10-19 @ 16:12:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0