Redan en vecka ???

God morgon :)
 
Herregud,vad tiden går fort. Våran lille pojke är redan en vecka gammal - vart har den veckan tagit vägen?
Jag har ju inte talat om vad han ska heta! Det är inte det lättaste det där med att hitta ett bra namn - det finns ju några stycken att välja mellan ;D
Vi har i alla fall bestämt att bebis nummer 2 ska heta Sebastian <3
 
Vi fortsätter njuta av våran bebisbubbla ett tag till :)
 Kent ska vara hemma i två veckor,vilket känns bra då vi har fått chansen att komma in i våra nya roller ordentligt =D
 
Jag lovar att visa fler bilder,men jag måste få hjälp av sambon att överföra dem till datorn först. Vi hade nämligen inte med någon kamera så vi har tagit med mobilerna. Som ni kanske kommer ihåg har det inte gått särskilt bra när jag försökt överföra bilder förut så det är lika bra att Kent får hjälpa mig direkt så jag slipper krångla ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0