Piggelin =D

Hejsan :P
 
Patricia var vaken när jag hämtade henne förut - skönt att slippa väcka henne. Efter att hon åkt lite rutschkana fick det bli toabesök innan vi gick ut.
Väl ute skulle hon leka lite innan vi kunde åka hem. Efter en stund kom det en annan tjej,som också ville leka. De turades om att gunga varandra på gungbrädan - gullungar ;D
 
När vi kom hem tog vi en sväng bort till brevlådan samt plockade några löv innan vi gick in. Vi målade lite med löven (la dem under ett papper och målade över så det blev ett löv på pappret),men det tog inte särskilt många minuter innan Patricia tröttnade ;)
 
Medan gumsan åt mellanmål framför teven gav jag hundarna mat samt diskade. Nu har jag också slängt i mig lite mellanmål. Dessutom har jag betalat räkningar så nu är det gjort för den här gången!
 
 
Tittut =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0