Orkeslös och tråkig :/

Hej hej :D
 
Varken gumsans eller min energinivå är särskilt hög idag. Just nu ligger vi och trängs i soffan ;)
 
Usch,jag känner mig inte alls,som en särskilt bra mamma nu för tiden. Är trött och orkeslös mest hela tiden. Jag försöker vara med och leka,men är svårt att hänga med i gumsans fart. Det finns så himla mycket jag skulle vilja hitta på med henne,men just nu orkar jag knappt hålla mig vaken ens.
Gumsan är väldigt självständig och vill gärna leka mycket ensam,vilket är bra nu,men som mamma känns det tråkigt att inte alltid orka vara med :(
 
 
Däremot har mitt tålamod blivit bättre,vilket har gjort att vi inte är "osams" alls lika ofta. Det känns skönt att något går åt rätt håll ;P
 
Jag vet ju att tröttheten beror på graviditeten,men det är jobbigt ändå :(
 
Nu ska vi mysa lite och kanske kanske kan vi sova en stund också...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0