Onsdag,torsdag o idag

Hej på er =)
 
Det har varit några dagar med dåligt bloggande nu. Vi har helt enkelt haft fullt upp och varken hunnit eller orkat sitta särskilt mycket vid datorn :D
 
I onsdags kväll ringde Niklas och undrade om Patricia och jag ville komma över till huset för att se hur köket och vardagsrummet blev. Vi smet över och det blir toppenbra =P Han hade inte satt upp bården i köket än,men det blir nog ännu bättre när den är på. Halva vardagsrummet var tapetserat och det blir mycket bättre än jag trodde ;)
Det blir sååå bra när det är klart =D
 
Efteråt följde vi med Niklas hem för att bestämma vilka tapeter vi ska ha i det stora sovrummet. Det blir nog bra det med ;)
 
Sedan kom Axel för att hämta oss så vi följde med hem dit en sväng. Monica bjöd på fika innan vi åkte hemåt :P Vi lånade Axels bil eftersom Kent egentligen hade tänkt vara kvar en dag till i Hagfors och vi skulle till barnmorskan. Men Kent kom hem i alla fall så Axels bil stod så fint här utanför igår ;P
 
Igår började vi dagen med ett besök hos barnmorskan samt lab för att lämna lite prover. Sedan ringde vi för att höra om Katrin var hemma. Det var hon så vi hälsade på dem :) Sigrid var på dagis fram till två. Då passade Patricia och jag Stina medan Katrin hämtade henne =D
Sedan blev det lunch och massa snicksnack om allt möjligt :) Vi åkte därifrån vid halv fem.
Vi stannade till vi COOP för att handla lite innan vi åkte hem till pappan.
 
När vi kom hem blev det ännu mera bus och mys :P Axel kom för att hämta bilen. Efter ett tag kom även Monica och Maja,som hade köpt med pizza =) Jag provade en "ny" kyckling och jordnötter på - den var faktiskt riktigt god. Blev lite start med all curry bara ;D
När gästerna hade åkt var det dags för gumsan att sova. Jag smög upp till sängen med datorn och somnade ganska snart jag med :)
 
Idag har vi inga planer utan tar nog dagen,som den kommer. Vi börjar i alla fall med mys <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0