New york prylar och läskande bilder =)

God morgon =)
 
Vi hade en trevlig kväll med massor av tjat och skratt igår ;D
Min morbror Anders,Maria och Sofie dök också upp :) Maria har varit i New York och hade köpt massa fint till gumsan där plus regnkläder här hemma. Man skulle kunna tro att det var Patricia,som fyllde år ;P Jag tänkte att vi skulle prova kläderna sen så vi ser att allt passar,vilket jag tror att de gör =)
 
Gumsan hade sällskap av Edvin,Tim,Calle och Emelia,som är Mats tjej Annas dotter. De höll igång hela kvällen. De busade både med varandra och med de vuxna. Dessutom höll de sams hela tiden ;)
 
Ulrika hade bakat de här goda tårtorna,som nästan bara består av choklad -  en riktig "Jennytårta"  med andra ord ;D
 
 
De var minst lika goda,som de ser ut. Det blev mycket över och vi fick med nästan en hel tårta hem. Det lär slinka ner en bit (eller kanske två) under dagen ;D
 


Kommentarer
Mohn i skon

Det såg riktigt gött ut :D

Svar: Det var det också ;D Vi får träffas för en fika någon dag - jag tar med tårta (den går att frysa så jag ska göra det idag) och du bullar ;)
mammatillpatricia

2012-10-06 @ 19:24:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0