Min tokfia <3

Hejsan =)
 
Gumsan var ute och lekte för fullt när jag kom för att hämta henne :D Hon hade tydligen haft superkul för hela hon var lerig ;)
Efter lite krångel med ombyte,toabesök,vattendrickande och ännu ett toabesök kom vi äntligen därifrån :P Jag hade ju tänkt handla lite,men eftersom jag tog en annan jacka och plänboken låg i den,som hängde kvar hemma (som jag nästan alltid har annars) fick jag skippa det. Vi får väl ta oss en liten tur i morgon istället.
 
Eftersom gumsan inte sovit något på dagis var hon minst sagt seg när vi kom hem. Efter att ha hämtat posten samt ätit mellanmål fick det bli soffan för damen,som nu tittar på Musse samtidigt,som hon verkar göra allt för att hålla sig vaken ;D Vi får väl se om hon tar sig en tupplur eller om hon väntar tills det är dags att sova för natten.
 
Jag har gått igenom några skivor med "gamla" kort. Hittade bl a de här:
 

Har ni sett mitt fina halsband?
 
 
Såhär kan det gå om mamma inte gömmer salvan ;)
 
 
Åker rutschkana =D
 
 
Redo för att gå ut?
 
Haha,vad roligt det är att tänka tillbaka till de här ögonblicken ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0