Massa tjatter ;)

God morgon :)
 
Jag har precis kommit hem efter att ha lämnat Patricia på dagis. Hon blev jätteglad när vi kom dit så hon har nog saknat sina kompisar =D
 
Medan hon är på dagis tänkte jag bara slappa. Jag börjar med att mumsa i mig en smoothie med choklad och banansmak - mums ;P
 
Vi hade en riktigt bra dag igår. Linn dök upp strax efter halv elva och åkte hem runt sju. Under dagen hann vi med att tjattra en hel del,busa med Patricia både inne och ute,äta god mat och tjattra lite mer ;) Mormor,morfar och mamma kom för att kolla på huset. Vi gick bort till gården för att möta Kent när han slutade innan vi gick husesyn. Jag blev riktigt förvånad när jag såg att han fått upp tapeten i vårat sovrum. De blev beställda i torsdags så han har alltså både hunnit få dem samt sätta upp dem på väggarna på bara några dagar. Det blev riktigt snyggt! Även vardagsrummet var klart och det blev också fint :P
 
När vi hade kollat på huset gick vi hem för att fika innan mormor och dem åkte hemåt. När vi satt och fikade blev gumsan så trött att hon knappt kunde hålla ögonen öppna. Det såg jättegullig ut när hon satt där och försökte äta en kaka medan ögonen bara stängdes mer och mer <3 Tillslut lade Kent henne i soffan och det dröjde inte länge innan hon somnade.
 
Efter att mormor och dem åkt stannade Linn kvar ett tag för att tjattra lite till innan även hon åkte hem :P Resten av kvällen bestod av mys med familjen <3
 
Nu ska jag kika runt på datorn en stund innan jag lägger mig ner i soffan :D
 
Hoppas ni får en underbar tisdag =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0