Gumsan på älgjakt ;)

Hejsan :D
 
Gumsan,som nu är hemma från dagis,sitter här bredvid mig i soffan och mumsar på banan,äpple och päron samtidigt,som hon tittar på Musse =) Det tar på hennes krafter att vara på dagis. Hon är alltid jättetrött när vi kommer hem trots att hon brukar sova någon timme på dagis.
Idag förstår jag henne eftersom hon varit vaken sedan 5 ;P
 
Medan hon äter frukt,som en duktig tjej,syndar jag och dricker cola ;D
 
Den här veckan har det varit fullt av jägare i skogarna eftersom älgjakten börjat. Det finns dock fler än dem,som letar efter älg ;)
 
Titta,mamma :P
 
 
Men titta då!Ta kort på älgen!
 

Öh,va? Ser ni någon älg? Nä,inte jag heller ;D
 
 
Haha =) Gumsan ser älgar lite överallt. Troligtvis beror det på att jag (om hon är sur när vi åker bil) brukar be henne att kolla efter älgen ;P Hon brukar "se" när de duschar/badar eller bajsar/kissar. Igår gömde den sig t o m under en filt för att vi inte skulle se den ;)
Barns fantasi sätter verkligen inga gränser - härligt =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0