Gårdagen :P

God morgon =)
 
Gumsan och jag fortsatte mysa igår.
När vi satt och bläddrade mellan tvkanalerna upptäckte vi att de visade Madicken så vi tittade på det. Gumsan tyckte det var bra :D
 
Efter Madicken smög vi ut till köket för att fika. Gumsan åt glass med strössel och blev liiite kletig så det fick bli ett bad för henne efteråt ;P
Sedan höll vi till inne på hennes rum. Vi sjöng och läste =)
 
Mats kom förbi en sväng för att låna fyrhjulingen. Han tog med lite kött,som han haft i våran frys så nu har vi lite mer plats :P
Vi var på gumsans rum när han kom så jag ställde gumsan i fönstret (som naturligtvis var stängt - dessutom höll jag i henne) för att hon skulle se honom. Gumsan blev fundersam och sa: - "Ska han inte komma in?". Haha!
 
När Mats hade åkt fortsatte vi mysa/busa på gumsans rum. Efter ett tag kom Monica,Maja och mamma,som varit hos dem och hälsat på,på besök :D Gumsan höll igång hela tiden och somnade gott i mitt knä när de hade åkt =)
 
Nu ska jag ta och fixa frukost sedan får vi se vad vi ska hitta på :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0