En liten hjälpreda =)

Hejsan =)
 
Patricia har hjälpt mig att städa så nu är både bad- och tvättrummen rena. Det tog sin lilla tid,men det är skönt att ha det gjort. Hyllorna inne i tvättrummet höll på att rasa ihop så det var nog bra att jag tog tagi det idag innan allt hamnade på golvet ;P
Tyvärr får jag nog lov att inse mina begränsningar för herregud vad ont i kroppen jag har nu :/
 
Kent kom hem lagom till kvällsmaten så vi kunde äta tillsammans allihopa :D Nu sitter vi och myser framför teven.
 
När Patricia sover ska Kent och jag smaka på en glass jag köpte för några veckor sedan. Det är en Ben&Jerry. Jag tycker egentligen att den är alldeles för dyr,men vi ville gärna testa den :) Den kanske är värd priset?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0