Våran lördag :)

Hej hej :)
 
Jag och barnen har verkligen myst till max idag. Vi har läst,sjungit,lekt och målat =D
Jag och Patricia har precis lyxat till det med en liten fika medan lillebror sovit. Nu sitter vi i soffan och vilar. Storasyster,som hållt igång ordentligt,börjar bli lite sliten ;) Mamma däremot känner sig faktiskt ganska pigg förengångsskull :D
 
 Jag har nyss pratat med min gamla tant,som jag var volontär åt innan Patricia föddes. Hon fyllde år igår,men jag "hann" inte ringa då eftersom jag hade händerna fulla här hemma ;) Jag har inte pratat med henne sedan hon fyllde år förra året. Jag har superdåligt samvete så jag får allt lov att skärpa till mig och ringa då och då. Jag lovade dessutom att hälsa på henne snart. Jag kommer nog att passa på att åka dit medan Patricia är på dagis så det inte blir jobbigt för henne med två barn - hon är trots allt 94 år =D
 
Nu ska jag fortsätta mysa med barnen :) Jag hoppas pappan kommer hem snart också så vi kan mysa allihopa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0