Sömnproblem

God kväll :D
 
Idag fick det bli sängen tidigt för lilla damen,som tydligen varit vaken till och från i natt och därmed var supertrött. Det märktes på henne redan i morse att hon inte fått den sömnen hon behövde. Hon somnade i bilen till dagis och var riktigt ledsen när jag skulle lämna henne :/ Det är tur att jag vet att det går över fort annars skulle jag aldrig klara av att lämna ifrån mig henne när hon bara gråter...
 
 
När jag hämtade henne var hon dock på bättre humör :P Det märktes att hon hade sovit en stund. Trots det somnade hon på vägen hem och var gnällig från och till enda tills jag nattade henne vid halv åtta.
Jag hoppas att hon sover hela natten nu så hon är pigg och glad i morgon :) Dessutom vore det nog skönt för stackars pappa,som var vaken med henne i natt och sedan jobbade hela dagen,att få sova ordentligt :P
 
Nu har jag fått lillkillen att somna också så jag ska strax försöka sova jag med. Skulle vara skönt med några timmars sömn innan det är matdags =)
 
 


Kommentarer
Erika

är det inte underbart att vara mamma? :)
tihi!
jag ser fram emot att träffa er i December! :D

Svar: Jo,det är det =) Oftast i alla fall ;DVi med - det ska bli kul :P
mammatillpatricia

2012-11-14 @ 21:42:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0