Snart vinter - eller?

God kväll :D
 
Patricia somnade framför Musse förut. Hon sov i minst två timmar innan jag väckte henne lite försiktigt. Egentligen gillar jag inte att göra det,men jag vill inte jättegärna vara vaken hela natten ;)
Efter att ha varit halvvaken en stund myser hon nu framför teven =D
 
 Jag ska strax göra iordning kvällsmat innan det får bli en dusch/bad.
 
Idag har jag tvättat mer av Patricias vinterkläder samt plockat fram fler kängor. Herregud,vad många kängor hon har! Hon lär inte behöva frysa om fötterna i vinter ;P
 
Jag har dessutom plockat bort flera andra jackor och skor - både Patricias och mina. Det har ju inte varit särskilt kallt så jag har inte haft så bråttom med det,men jag behövde få bort lite för att få plats med det andra =) Dessutom borde det inte dröja länge innan vi har användning för varmare kläder. För min del får det gärna vara kallt någon vecka och sedan kan snön komma så vi kan vara ute och åka pulka m.m :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0