Sliten

Hejsan :)
 
Nu är vi hemma igen =D
 
Det var mysigt med babymassage <3 Sebastian,som brukar sova på förmiddagarna,blev ledsen eftersom han blev trött,men annars gick det bra. Vi kände igen en av mammorna - hon har en son,som går på Patricia dagis :P Dessutom är pappan kompis med Kent =)
 
Jag blev minst sagt förvånad när jag såg att klockan var 12 när vi var klara! Vi pratade en hel del efteråt så tiden sprang iväg ;D Vi hann i alla fall med en fika och lite tjat med Katrin och Stina innan det var dags att hämta Patricia :)
 
Våran stora tjej har inte sovit något på dagis idag. Vi ska prova det ett tag eftersom hon vaknar tidigt på morgonen. Förhoppningsvis blir det bättre om hon inte sover något på dagen. Hon somnade dock en stund i bilen,men det brukar hon göra då och då och det brukar inte göra så stor skillnad i nattsömnen.
 
Jag och Patricia sitter i soffan medan Sebastian sover. Jag ska vila mig en stund - känner mig jättesliten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0