Pizza på G

God kväll :D
 
Jag och barnen sitter i soffan och väntar på att Kent ska komma hem med pizza - mums! Det ska bli gott med mat då jag trots en väldigt sen lunch känner mig riktigt hungrig.
Jag,som nyss duschat tillsammans med lillkillen,ska ta och slänga på mig lite myskläder innan det är dags att äta. Lillen somnade så honom får jag klä på senare så jag inte väcker honom igen.
 
Idag har gumsan fått städa sitt rum. Det tog ett tag innan hon kom igång,men sedan blev det fart på henne och då hjälpte jag till lite.
 
Vi har även hunnit med att vara ute en stund. Vi blåste såpbubblor - det tycker Patricia är jättekul =)
 
Nej,nu ska jag sätta lite fart här så jag hinner komma ur badrocken innan Kent kommer :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0