Myslördag och lite nytt =D

God kväll på er :)
 
Efter att ha umgåtts med mormor ett x antal timmar samt träffat Kent en sväng åkte jag,barnen och mamma hem till mamma igen. Vi stannade till på Maxi så jag fick springa in för att köpa bodisar till Sebastian eftersom jag inte hade några rena kvar (förutom den han har på sig). Jag köpte ett set med två bodisar samt en mössa med elefanter på. Jag har kollat på dem förut och tycker de är jättesöta. Det var dessutom rea på dem - inte fy skam ;D
 
Kvällen har vi spenderat med massa yatzy samt kortspel. Patricia kollade på Björnbröder. Lyckades somna när vi satt på filmen för tredje gången :P
 
Nu har jag suttit och grejat lite och äntligen fått reda på hur man byter header här på bloggen. Har velat haft en annan länge,men inte fattat hur man byter,men nu är det gjort :D
 
Nej,nu är det dags att sova - god natt =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0