Lite funderingar...

Hej hej :D
 
Hur kommer det sig att oavsett hur lång tid man har på sig är det aldrig nog? För mig är det så i alla fall. Det spelar ingen roll hur tidigt jag börjar göra Patricia iordning det blir alltid stressigt innan vi kommer iväg på morgonen.
 
Det här med morgonrutiner tycker jag är svårt att få till. Som det är nu brukar Patricia få titta på teve medan hon äter frukost. Sedan får jag oftast hjälpa henne på med kläderna eftersom hon blir så inne i teven att hon inte kan göra något annat än att titta på den :)
Eftersom det sista programet slutar 3 minuter efter att vi egentligen skulle behöva åka blir det,som sagt var stressigt.
 
Fördelen med teven är att hon håller sig lugn och låter mig mata Sebastian,göra oss iordning samt ta ut hundarna utan att bråka under tiden.
 
Jag ska försöka komma på någon bättre lösning. Tror jag ska försöka få bort tevetittandet helt då det mest ställer till med beskymmer eftersom hon blir så arg när jag stänger av den =D
Jag får helt enkelt prova mig fram till vad,som passar oss bäst.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0