God morgon på er :D

God morgon =)
 
Jag och Patricia har börjat lördagen med mys <3 Vi har spelat lite yatzy och nu sitter vi och lyssnar på musik på datorn :D
 
I natt tror jag att både jag och barnen sovit riktigt gott. Jag fick göra Patricia sällskap när hon skulle somna samt en gång i natt när hon vaknade samtidigt,som Sebastian,men annars har hon legat och snarkat för fullt ;P
Lillebror,som ALDRIG vill sova någon annanstans än bredvid mamma har sovit supergott i vagnen. Jag har inte ens behövt köra vagnen utan han har somnat gott däri ändå :)
Förutom att jag och lillebror har varit vakna tre gånger för att han ville äta har jag sovit jättegott och känner mig riktigt utvilad =)
 
Idag ska vi,som jag berättade igår,hälsa på mormor. Mamma ska ta med min vinterjacka,som jag upptäckte att dragkedjan var trasig på,för att byta den åt mig. Patricia kommer nog ha fullt upp att leka med huset. Mormor och morfar köpte det för någon tia på loppis och Patricia tycker det är jättekul att leka med. Det är ett litet hus,som har fyra dörrar med olika färger och nycklar till. Det finns fyra figurer i olika former,som passar i en av de fyra skorstenarna,som hon ska stoppa ner dem i innan hon låser upp för att hämta ut dem igen och börja om från början. Hon kan hålla på en hel dag med det :P
 
Eftersom vi kommer ha fullt upp med att mysa ska jag tidsinställa några inlägg för att det inte ska bli så tomt härinne ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0