God morgon fredag =)

God morgon =)
 
När jag och lillen hade hämtat bilen igår åkte vi först till Monicas jobb för att låna hennes bilstol till Patricia. Sedan hämtade vi tjejen på dagis innan vi åkte hem till mamma. Efter att ha fått en sen lunch i magen var det dags för fika :D Vi hann även med lite bus innan vi åkte hemåt. Jag tog med mig två säckar med vinterkläder och - skor,som stått i mammas förråd samt ett bärsele. Efter att ha krånglat hit och dit har vi äntligen fått ett - dock inte från den tjejen,som skulle ge oss ett.
 
När vi kom hem blev det kvällsmat följt av läsning,sång och mys. Dessutom fixade jag (med lite hjälp från gubben) iordning lillens säng. Han låg i den en stund,men sedan ville han inte vara kvar i den. Det kommer nog krävas lite träning för att vänja honom vid den :P
 
Idag har vi inte hunnit med särskilt mycket hittills. Jag och Patricia har ätit frukost medan Sebastian ligger bredvid oss i soffan och sover :D
Patricia kollar på teve och håller på att dansa till Musses klubbhus - SÖTNOS <3
 
 
 
Idag ska jag och barnen vara hemma och bara mysa. Dessutom ska vi försöka få lite gjort. Jag har startat dagens första tvättmaskin och det lär bli några till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0