En låååång dag

God kväll allihopa :D
 
Äntligen kan jag ta det lugnt en stund - dagen har gått i ett.
 
Efter att ha gjort morgonsysslorna hemma var det dags att åka för att lämna Patricia på dagis. Hon var lika glad,som vanligt när vi kom dit =)
När vi hade vinkat Hejdå åkte jag och lillebror vidare hem till mamma,men det vet ni ju redan ;P Där blev det frukost innan vi tog bilen till stan. Vi hade egentligen tänkt gå,men eftersom det var dåligt väder hade vi ingen lust med det.
Vi sprang omkring i några affärer och hittade bl a födelsedagspresent till Johanna och en present till hennes bebis i magen :D Jag vet inte om jag talat om det - vi ska ha en gemensam babyshower på lördag :P Det ska bli kul :D
 
Jag köpte dessutom en tidig julklapp till mig - en morgonrock. Jag kollade på den sist jag var nere på stan,men tyckte den var för dyr,men nu hade KappAhl rea så då slog jag till =)
 
När vi var klara på stan åkte vi först till Wästgötabagarn för att köpa bröd innan vi avslutade med en tur till Maxi. Sedan åkte vi hem till mamma igen. Sebastian,som sovit enda sedan vi åkte hemifrån på morgonen,vaknade och ville ha mat precis när vi kom innanför dörren - bra timing ;P
När även jag fått lunch i magen var det dags att hämta Patricia. Efter att ha tankat,hämtat posten och tagit ut hundarna en sväng grejade vi med tvätt innan vi mös i sängen med en bok :D
 
Dessutom har jag hunnit med att sätta upp julgardiner och ta fram dukar i vardagsrummet och köket,lagat kvällsmat,spelat yatzy med sambon samt myst :)
 
Det har med andra ord varit en lång dag. Jag ska nog försöka sova snart för jag känner mig riktigt sliten. Men först av allt ska lillen få mat så vi får sova en stund bägge två innan det är dags igen =D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0