Julmysigt :)

God kväll :)
 
Nu har jag fått upp alla julgardiner förutom i Patricias rum. Hon ville inte ha "tomten" utan ville att "pippi" skulle sitta kvar ;D Jag får se om jag lyckas övertala henne annars får jag väl strunta i det. Jag väljer mina fighter ;)
 
Barnen har fått bada. Det var första gången Sebastian tyckte det var skönt så det var mysigt <3 Efteråt fick han lite massage medan storasyster badade :) Sedan fick han ligga på mage. Åh,vad han grejade - han lyfte på huvudet och rörde benen,som att han försökte krypa iväg ;P Han "pratade" också =) Han låg så i över 5 minuter sedan tyckte jag att det var dags att få på honom kläder innan han blev kall. Jag passade på att filma så även pappa får se när han kommer hem -  han åkte iväg för att byta däck på bilen.
 
Sebastian ligger bredvid mig i soffan och sover medan storasyster tittar på teve :P
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0