Bra och dåliga dagar..

Vem hade trott att jag skulle vara sambo,förlovad och mamma till 2 barn vid 23 års ålder? Inte jag i alla fall,men det är ingenting jag ångrar - jag hade inte velat haft det på något annat sätt. Det finns ingenting,som gör mig så glad,som min familj <3
Visst,det finns stunder då jag blir galen på sambon eller barnen,men vem blir inte det ibland? Det är inte alltid särskilt kul att försöka handla med en 2 ½ åring,som springer iväg hela tiden plus att sambon försvinner iväg han också (fast åt ett annat håll) samtidigt som lillen skriker för att han inte är nöjd.
 
Innan jag fick barn själv kan jag erkänna att jag kunde titta på föräldrar och deras skrikande barn och bara tänka att det var deras eget fel för att de inte hade lärt barnen ur man ska bete sig. Nu kan jag inte göra annat än att skratta åt det - barn beter sig mindre bra ibland oavsett hur väluppfostrade de är. Barn är alltid barn och måste få bete sig,som det också :)
 
Förresten är det väl inte bara barnen,som beter sig mindre bra ibland? Alla har vi väl dåliga dagar?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0