Ännu en torsdag :)

God morgon :D
 
Idag blev det en tidig morgon för Patricia. Hon fick åka med Monica till dagis eftersom vi har bilen på verkstaden,där de har lagat rutan. Monica kom runt kvart över sex för att hämta Patricia och hon var inte särskilt glad :/ Hon var trött och hade nog helst legat kvar hemma och myst med mamma. Jag är dock säker på att hon blev jätteglad när de väl var framme =)
 
Patricia skulle egentligen ha åkt med Monica hem också,men eftersom bilen är klar kommer Ingegerd och Bosse,som ska till stan,förbi och hämtar mig och lillen så vi kan hämta bilen. Efter det åker vi till dagis och tar med oss gumsan hem och busar :P
 
 
Kent hjälpte mig att överföra bilderna ifrån både hans och min mobil igår så nu har jag massor av bilder att visa er ;) Den här bilden tog jag när vi precis hade flyttat in i det här huset - för ungefär 1 år och 5 månader sedan alltså. Jag höll på att torka ur och sätta ihop en byrå när gumsan passade på att provsitta lådorna ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0