Vardagsrummet är klart :D

Hej hej :)

Vad skönt det känns att ha fått något gjort medan gumsan varit på dagis :D Som ni säkert märkt brukar jag annars passa på att bara slöa,men inte idag! Jag har städat vardagsrummet riktigt ordentligt - plockat rätt på massa saker,dammat och dammsugit. Jag har satt upp den ena gardinstången,som trillade ner för någon vecka sedan. Den blev dock väldigt sned så jag får ta hjälp utav min kära sambo för att få det snyggt ;P
Dessutom har jag fått upp en ljusstake i smide,som jag fick i julklapp,på väggen - det blev riktigt fint =)

Jag har även hunnit med att börja greja i köket.

Efter städningen var det dags att diska samt fixa lunch så nu är jag mätt och belåten :D Nu tänker jag sitta här i soffan vid datorn med gott samvete tills det är dags att hämta skruttan om ungefär 40 minuter =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0