Och hemligheten är............

Hejsan :D

Nu har vi hunnit hem och landa litegrand. Gumsan ligger uppe i sin säng och pratar,förhoppningsvis somnar hon snart så hon orkar upp till dagis i morgon :)

Vi började dagen med att fixa oss iordning och sticka iväg för att lämna gumsan på dagis innan vi åkte till Karlstad. Eftersom vi hade tid på oss innan det var dags för det vi skulle göra stannade vi till vid Välsviken för att kika runt lite inne på Lager 157,som nyss har öppnat där. De hade inte öppnat än så det blev en sväng inne på Jula också.

Lager 157 hade mycket fint - speciellt till gumsan ;P De hade dessutom kläder i märket Lundmyr of Sweden,som jag tycker har mycket söta bebiskläder. Tyvärr köpte vi aldrig några sådana plagg när gumsan var liten,men till nästa bebis ska jag definitivt köpa några gulliga bodisar :D

När vi hade kikat runt därinne hade vi fortfarande tid över så vi tog en sväng till Illanda också. De har mycket fina barnkläder inne på M Huset. Skokanonen har tydligen gott i konkurs så där var det rea. Tyvärr var det väldigt utplockat så det blev inga skor,men däremot fick vi med oss lite gratisprylar i form av 2 freespee,2 påsar som blir perfekta till blöta badkläder samt 3 söta små gosedjur :)

Nu var det äntligen dags för dagens höjdpunkt! Vill ni veta vad det var? Klart ni vill ;P Vi var på Ultraljud =) Jo,det är sant - vi ska ha en knotte till <3 Jag är gravid i vecka 18 + 4. Beräknad förlossning är den 26 Oktober :P Vi är i superglada över att bli föräldrar igen - gumsan ska bli storasyster,det känns helt otroligt :P
Åh,det var sååå mysigt att se den lilla kravaten i magen <3 Det kändes dock lite konstigt att se hur han/hon rörde på sig utan att jag kände det :)
Jag är så glad över att mamma följde med,eftersom Kent inte kunde :D


Efter ultraljudet åkte vi till Bergvik för att äta och kika i affärer en stund innan det var dags att hämta gumsan. Jag hittade äntligen en Uv-dräkt till henne till ett rimligt pris - skönt att ha det ordnat inför alla soliga dagar :)

När vi hade hämtat gumsan åkte vi hem till mamma. Där blev det mellanmål för gumsan. Sedan fick hon se ultraljudsbilden :)
Jag somnade några minuter i soffan :D Under tiden var mamma och gumsan ute och busade. När jag vaknat till igen tog vi en skärgårdstur för att äta glass :P Sedan skjutsade vi hem mamma innan vi åkte hem till Väse. Efter att ha skjutsat Kent och gumsan till lastbilen åkte jag hem med Axel innan jag åkte för att hämta älsklingarna på gården. Sedan åkte vi hemåt. Medan gumsan och jag åt kvällsmat passade Kent på att klippa gräsmattan. Gumsan och jag gick ut för att gunga lite innan det var dags att göra oss iordning för natten.

Nu har gumsan varit tyst ett tag så jag tror att hon har somnat. Jag får smyga upp och kika får vi se :)

Natti natti :D



Kommentarer
Mohn i skon

Måste säga grattis en gång till bara för att :D ! <3



KRAM

2012-05-29 @ 21:15:25
Jenny

SV: Tack så mycket =)

Kram

2012-05-30 @ 10:07:12
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0