Snart dags att åka :)

Hej hej =)

Nu har jag skickat iväg sommarschemat till dagis :D Både mitt schema och anställningsavtalet låg och väntade på mig när jag kom för att jobba natt i lördags. Jag blev minst sagt snopen över att schemat redan var klart. Jag har vant mig vid att få det ungefär en vecka innan jag ska börja så det känns som rena lyxen att veta en månad i förväg hur sommaren kommer att se ut ;D Jag tycker faktiskt att schemat ser bra ut och det blir inte särskilt mycket krångel med dagishämtning och så heller eftersom jag har fått mycket dagpass,vilket innebär att jag kan både lämna och hämta gumsan :) Perfekt!

Jag har även lagt in massa räkningar - inte lika roligt,men ett ont måste =)

Nu tänkte jag ställa maten på spisen innan jag dammsugar åt lilla Stei. Sedan ska jag äta samt gör mig iordning lite innan det är dags att åka.

Jag pratade med Kicki igår så vi bestämde att vi skulle köpa en bröllopspresent ihop till Mikael och Mirja. Vi vet vad vi ska köpa nu gäller det bara att hitta det någonstans också. Jag tänkte kika på stan sen och Kicki skulle kolla både i Karlstad och Örebro så förhoppningsvis blir det inga problem :)

Jag hade egentligen tänkt ha på mig något som jag redan har,men eftersom jag inte har särskilt mycket "finare" kläder tänkte jag kika lite efter någon klänning att ha på mig. Det blir väl ingen superfestlig då jag gärna vill kunna använda den i sommar också,men vi får väl se om jag hittar något alls ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0