Mysigt med Fatemeh <3

Hejsan hejsan :)

Gumsan och jag har haft några riktigt roliga timmar med Fatemeh =P

Vi hämtade upp henne vid tågstation strax efter tolv. Då åkte vi till en billig parkering en bit bort,som hon kände till. Sedan tog vi en promenad ner till stan. Först gick vi till en "gräsplätt" vid älven. Gumsan och Fatemeh sprang omkring och busade för fullt medan jag satt och skrattade åt dem - de såg sååå goa ut <3 Tyvärr glömde jag kameran,som vanligt,men det blev några bilder på mobil,som jag hoppas jag kan visa snart. Jag är minst sagt oteknisk och har fortfarande inte listat ut hur jag ska göra för att kunna koppla ihop datorn med mobil genom USB. Tillsvidare får vi nöja oss med en bild på hur det såg ut förra året när vi var på samma ställe som idag :D



Efter att ha suttit i solen och njutit ett bra tag tog vi en sväng i några inredningsbutiker för att försöka hitta någon bra bröllopspresent till Kents pappa,som ska gifta sig på lördag =D Jag hittade mycket fint,men inget som kändes rätt så jag får kika mer i Kristinehamn i morgon. Då ska gumsan och jag nämligen dit för att umgås med Mickan en stund :P

När vi kikat klart var det dags att gå tillbaka till bilen innan vi åkte hem till Fatemeh en sväng. Det första gången jag var hemma hos henne - de bodde i ett väldigt mysigt område och lägenheten var fin :) Efter att ett toalettbesök samt lite dryck gick vi ut för att leka på lekplatsen,som låg utanför.
Efter det var det dags för gumsan och mig att åka hemåt :P Eftersom Fatemeh skulle på kurs vid fem blev det inte så länge idag,men förhoppningsvis blir det desto längre nästa gång. Vi bestämde att vi ska ses nästa fredag för att gå runt i Mariebergsskogen och kika på alla små djuren :D

När vi kom hem hade gumsan,som var helt slut,somnat i bilen. Jag tog en snabbsväng med Stei och gav honom mat samt ställde in lite pommes i ugnen innan jag väckte gumsan. Nu är i alla fall jag mätt i magen,gumsan åt knappt någonting. Hon skulle bara springa runt och busa =)

Just nu sitter gumsan på golvet och tittar på "Specialagent Oso" :P Då passar hennes mamma på att kika lite på datorn. Vi ska strax ta och gå upp för att borsta tänderna samt sätta på oss pyjamas innan det är dags för soffmys :)



Kommentarer
yasmine modell mamma och fru

ha en fin kväll

kraam

2012-05-21 @ 22:14:57
URL: http://yasminegill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0