I morgon får ni veta ;D

God kväll,god kväll :)

Gumsan och jag har haft en mysig,lugn dag hemma med mormor/mamma =D Vi har busat lite både ute och inne och spelat yatzy. Dessutom försökte vi baka delicatobollar,men de blev inte särskilt goda - det saknas något för att de ska bli bra.
Gumsan,som egentligen borde passat på att ta det lugnt idag innan det är dags för dagis igen i morgon,har hållt igång hela dagen :P Vid kvällningen tog dock tröttheten ut sin rätt. Efter en dusch mös gumsan och jag i fåtöljen medan gumsan tittade på "Händige Manny","Musses klubbhus" samt "Djungeldjur" samtidigt som hon mumsade i sig en smörgås med massa gurka. Gumsan hade inte tålamod nog att titta färdigt på något av avsnittena (de är på DVD) så jag fick byta mellan dem. När vi börjat kolla på "Djungeldjur" tog gumsan den sista tuggan på smörgåsen innan hon ändrade liggställning i mitt knä sedan somnade hon - som en stock ;) Hon reagerade inte när jag bar upp henne och lade henne i sängen =D

Mamma och jag har spenderat resten utav kvällen med massa skitsnack och ännu mera yatzy. Runt nio - halv tio kom Kent hem och gjorde oss sällskap :P
Nu sitter de andra två och kollar på teve. Själv har jag krupit ner i sängen och tänker strax släcka lampan och sova - det ska bli skönt. Tröttheten börjar ta ut sin rätt på mig med ;D

I morgon ska mamma följa med mig på ett litet äventyr. När jag kommer hem igen tänkte jag berätta en hemlis för er - håll till godo ;)

Natti natti =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0