Gårdagen och idag :)

God förmiddag :)

Idag tog gumsan och jag morgon runt halv åtta. Efter att ha tagit en snabbsväng med vovsingarna samt slängt ut damerna i hundgården gick vi in för att äta frukost. Sedan tog jag med en smågrinig Patricia ut för att städa bilen. Efter att ha lekt ensam en stund ville hon också vara med och städa så hon har varit duktig och hjälpt mamma torka =D
Jag tycker det är svårt att få bilen helt ren och snygg,men nu är den i ganska bra skick i alla fall ;P

Våran stora älskling ligger fortfarande kvar i soffan,där han legat i natt,och snarkar. Tror han hade lite sömn att ta igen. Funderar på om vi ska väcka honom snart,men jag har inte bestämt mig än :)

Senare idag ska gumsan och jag åka hem till mamma. Min kära systeryster är där över helgen så vi ska ta oss en sväng dit. Troligtvis sover vi över tills i morgon så vi hinner umgås lite innan hon åker hem igen.

Igår bar det av en sväng till Deje innan vi åkte över Karlstad hem. Kent ville titta på bilar så vi stannade till vid en av alla bilfirmor. Vi hittade en bil,som faktiskt är riktigt fin,men det är mycket pengar det handlar om. Dessutom är det inte dags att byta våran bil förrän om ett år,men det kan vara bra att veta på ett ungefär vad vi är ute efter.

På vägen hem stannade vi till hos Kents mormor och morfar. Där bjöds det på massa bus samt kvällsmat innan vi åkte hemåt. Det blev sängen för gumsan och soffan för oss vuxna. Jag började titta på en film,men somnade efter en stund. När Kent knuffat på mig några gånger gav jag med mig och gick upp och lade mig. Jag hade piggnat till lite så jag läste lite skvaller innan jag somnade :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0