Försommaren är här <3

God morgon,god morgon :D

Även idag vaknade jag innan gumsan så jag hann med att ta ut vovsingarna samt prova min nya klänning tillsammans med ett par leggings,som jag lånat med från mamma. Jag var lite orolig för att jag inte skulle gilla klänningen lika mycket idag då jag tycker att kläderna inte alltid ser lika fina ut utanför provrummet,men den här gången blev det rätt :) Leggingsen blir perfekta till - nu måste jag bara bestämma mig för vilka skor jag ska ha. Tänk vilka bekymmer man kan ha ibland ;P

Eftersom det är lika fint väder idag passar jag på att tvätta och har redan hängt ut den första maskinen. Det är så skönt att slippa ha kläderna hängandes i sovrummet i flera dagar innan de blir torra.



Jag får ta och sticka iväg för att köpa en ny pool till gumsan någon dag så hon kan bada (läs busa) :)

Under mina "barnfria" timmar tänkte jag använda min nyfunna energi till att plocka rätt lite. Jag ska ev. gå igenom mina kläder för att se vad jag kan ha och inte. Jag vet att jag har flera klänningar,som är liiite väl tigtha,som jag kan lägga undan ett tag. Jag måste ju få plats för de nya kläderna jag planerat att köpa när skattepengarna kommer ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0