En riktigt trevlig valborg :D

God morgon :P

Hoppas ni hade en trevlig valborg =)

Våran dag gick i ett. Den började kvart i sju då bemanningscentralen ringde för att höra om jag kunde jobba. Jag gjorde mig iordning och väckte mamma,som fick ta gumsan,innan jag stack iväg. Jag var på ett ställe jag aldrig varit på innan och det gick ändå ganska bra trots att det blir så himla stressigt när jag blir inringd.

När jag slutade vid tolv åkte jag för att köpa med mat till Kent och Niklas,som höll på för fullt på gärdena. Jag stannade med dem medan de åt sedan stack jag hemåt till gumsan och mormor :D Vi avnjöt några goda smörgåsar ute i solen innan jag lade gumsan i barnvagnen så hon fick sova. Under tiden satt jag och mamma och tjattrade ;)

Runt halv fyra hoppade jag in duschen och gjorde mig lite fin sedan fick mamma och gumsan också fixa till sig lite innan vi åkte hem till Monica. Där tog vi en snabbfika ute i solen innan vi började förberedda inför alla gäster,som skulle komma. På menyn stod det grillat och det var sååååå himla gott =)

Efter att ha suttit ute tills det började kyla på gick alla in för att fika. Sedan satt vi och pratade och skrattade hela kvällen. Egentligen skulle vi ha gått bort för att kolla på en brasa samt fyrverkerier,men de flesta utav oss hoppade över det. Jag,Kent och gumsan åkte hemåt runt elva eftersom vi var trötta och Kent skulle upp för att jobba idag. Mamma däremot stannade kvar och skulle egentligen ha kommit senare,men hon är inte här så hon sov nog över där :P

Vi hade en riktigt trevlig kväll med massa roligt folk - det var längesen jag skrattade så mycket :)

Idag var det inte tal om någon sovmorgon då gumsan vaknade redan halv sju. Jag fick dock ligga kvar i sängen till åtta så jag klagar inte alltför mycket ;D Efter att ha ätit frukost slängde vi ut vovsingarna,gjorde oss iordning och satte igång en maskin med tvätt innan vi parkerade oss i soffan för att få den dagliga dosen av Pippi Långstrump :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0