Återfunnet <3

Hejsan :)

Åh,vad skönt det är att ha fått energin tillbaka!
Jag tror att det beror på att jag har varit iväg på lite roligheter de senaste veckorna,som har gjort mig piggare :D Att försommaren är här har nog också gjort sitt - oavsett anledning njuter jag i fulla drag =)

Sedan jag kom hem från dagis har jag tvättat och hängt ut två maskiner,gått igenom lådorna i vardagsrumsbordet,gjort rent "hålet" i kylskåpet där det kommer vatten i fall det är tätt (vilket det har gjort,men nu är det ordnat),fixat och ätit lunch,diskat samt varit ute en sväng med Stei. Jag känner mig riktigt effektiv ;P

Nu är det ungefär 1 ½ timme kvar tills jag ska åka tillbaka till dagis för grillning m.m. Jag får se om jag gör något mer innan dess,men först tänker jag sitta här och slöa en stund med datorn i knät och lyssna på musik och kika runt lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0