Lördagsmorgon

God morgon,god morgon =)

Här är uppe innan tuppen idag ;D Gumsan verkade ha varit vaken ett bra tag när vi märkte att hon inte sov ;P Hon var superpigg - det var inte hennes mamma i alla fall ;D
När Kent hämtade henne talade han om att jag var hemma och hon blev jätteglad! Ropade "Mamma!" "Mamma!" och sprang in till mig för att ge mig en stor,lång kram <3 Dagen kunde inte ha börjat bättre ;)



Såhär fin var gumsan,som somnat med kläderna på,när hon vaknade i morse =) Hon fick börja denna lördag med en klubba. Jag brukar inte vilja ge henne det annars,men hon hittade turkisk peppar och det får hon absolut INTE äta för sin elaka mamma ;P Kent hade en klubba i fickan,som hon fick istället eftersom vi inte trodde att hon skulle tycka om den,men oj så fel vi hade ;) Hon har suttit,som ett ljus och ätit den. Nu är den slut och hon har fått lite ny energi ;D



Kent stack iväg för att jaga så nu sitter gumsan och jag själva i soffan och myser. Vad tror ni gumsan tittar på? Jo,precis - "Pippi" förstås ;P Det är något fel på våran vhs/dvd - det går inte att få ut de vanliga vhsfilmerna. Det står bara att det inte finns någon film,men det går att titta på den. Konstigt ??? Detta betyder att gumsan får titta på samma film om och om igen - tur att hon inte bryr sig ;) För hennes mamma däremot blir det rätt träligt efter ett tag =D 

 

Usch,jag varken känner mig eller ser särkilt pigg ut idag,men det bjuder jag på ;P
Igår kändes det,som att jag var på bättringsvägen,men icke! Jag får nog försöka hålla mig hemma några dagar och kurera mig. Eller i alla fall hålla mig lugn i fall vi åker någonstans ;)
Det är konstigt hur det kan vända - förut kunde jag ligga hemma hela dagarna utan att bry mig,men nu blir jag riktigt rastlös om jag inte har något att göra hela tiden. Jag får nästan dåligt samvete om jag ligger på soffan och vilar ett tag. Det är inte så bra när jag mår dåligt och skulle behöva vilan. Jag får helt enkelt bestämma mig för att ta en vilodag varesig jag vill eller inte!

Hoppas ni får en riktigt mysig lördag =D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0