Sovmorgon =)

God morgon :D

Idag gav gumsan mig sovmorgon till nio =) Själv sover hon fortfarande :P

Hon vaknade runt tre i natt. Då fick hon komma in till mig och somnade om direkt. Sedan sov vi till halv åtta. Då sa hon " Inte sova mej". Hon fick komma över till mig och gosa - gissa vilka,som somnade om ;) Jag vaknade första gången vid halv nio. Sedan låg jag och snosade fram till nio. Då vaknade gumsan med. Hon var fortfarande trött och ville INTE följa med ner för att äta frukost. Jag ger och fixade välling,som hon fick i sin säng. Medan hon sovit vidare har jag tagit ut vovsingarna samt ätit frukost :D

Jag tänkte slöa en stund till tills gumsan vaknar sedan får vi se vad vi hittar på =)

Jag ska börja med att ta tempen på henne för att se om hon fortfarande har feber,vilket jag tyvärr misstänker. Den är envis den här febern!
Kent är förövrigt frisk och kry och tillbaka på jobbet idag :P Själv tyckte jag väl att han egentligen skulle behövt vara hemma en dag extra,men han blir så rastlös - ni vet karlar ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0