Mat på G :D

God kväll,god kväll :P

Efter att varit in i affären och köpt glass åkte jag till dagis för att leverera den och hämta gumsan förstås ;) Hon låg kvar i vagnen,men hade vaknat,som tur var. Det är aldrig kul att behöva väcka henne :/ Hon var fortfarande trött så jag fick bära henne till bilen.
När vi kom hem gav vi vovsingarna lite kasslerrester (fett och sånt) - det tyckte de om. Sedan hämtade vi posten. Påvägen tillbaka blev gumsan syr och satte sig på marken,som var blöt. Istället för att vara kvar ute och leka fick vi alltså gå in och ta av byxorna. Vi åt även lite mellanmål. Sedan dess har gumsan hållt igång ordentligt så hon sover nog gott i natt =)



Jag har precis ställt in varma mackor i ugnen - hoppas de är klara snart för jag är vrålhungrig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0