Lite piggare :)

God morgon :D

Gumsan och jag har sovit ganska bra i natt trots allt. Jag var lite orolig för henne ett tag,men efter att ha tagit tempen igen och sett att den gått ner kunde jag slappna och sova. Vi har legat vakna små stunder,men annars har vi sovit riktigt gott faktiskt =)
Pappan i familjen däremot har,för andra natten i rad,bara sovit någon enstaka timme. Han är riktigt förkyld stackaren. Eller som han själv sa nyss (snott från reklamen):
- Ni tjejer snackar om att födda barn,då har ni aldrig varit med när en man är riktigt förkyld.


Efter att ha legat och myst med pappa i soffan en stund ville gumsan sova så hon fick välling i sängen och somnade,som en stock. Eftersom gumsan inte vill ta medicinen,som är flytande,blandade vi den i vällingen. Det funkade ju igår kväll så vi kör på det ;) Kent lyckades få i henne en sked med yoghurt och medicin innan jag lade henne,men sedan fick det räcka!

Idag blir det en lugn söndag för den här familjen. Det blev tacos över från kalaset igår så vi behöver inte tänka på massa mat och det känns skönt en dag,som denna ;D

Ha det gött ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0