Lite besviken,men trevligt var det =)

God förmiddag =)

Jag och älsklingen började ju gårdagskvällen med att äta ute. Tyvärr blev det en besvikelse då maten var alldeles för dyr med tanke på potionsstorleken! Men men,mätta blev vi väl i alla fall.

Efter att ha ätit gick vi iväg till Karlstad CCC. Föreställningen var bra,men för oss,som inte är ute särskilt ofta,kändes den lite lång med sina 2 timmar plus en halvtimmes paus. Visst,tiden går fort,men vi hann bli sååå trötta. Haha,jag låter som en gammal tant ;D

Bakom oss satt det ett möhippegäng och framför två långa medelåldersmän samt deras lite överförfriskade partners. Det stank alkohol om dem när de kom och den ena kvinnan var rätt högljudd. Tack och lov var hon tyst under själva föreställningen - däremot satt hon och sms:ade hela tiden trots att de talat om för publiken att vi skulle låta bli telefonerna. För mig är det en självklarhet,men tydligen är det inte så för alla!
De två långa männen gjorde att vi såg lite dåligt och fick sitta och vrida hit och dit på oss för att se,men det var ju inte deras fel direkt ;P

Nu känner jag att det blev väldigt mycket klagomål,men vi hade faktiskt trevligt =D Vi är ju inte särskilt vana vid att vara ute så vi blir så trötta och det förstör ju mycket. Vi får helt enkelt se till att förbättra oss på den punkten så vi slipper låta så gnälliga när vi är ute ;)

Vi avslutade kvällen med drive in på McDonalds. Kent var törstig,men det slutade med att han köpte en plusmeny ;P Jag provade en chokldmilkshake för första gången och den var god :P Det smög ner några pommes också ;)

Väl hemma var klockan elva så vi slängde oss på soffan och somnade :P

Idag vaknade jag första gången strax innan åtta. Jag lyckades dock somna om och tog sovmorgon till kl.9.20 - det var skönt. Efter frukost och lite soffmys blev det en dusch. Kent stack iväg med Lars och gänget för att jaga så jag ligger i sängen och slöar lite. Ska strax fixa mig iordning och sticka iväg till mamma för att hämta gumsan :P Dessutom skulle det bjudas på lunch =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0