Komedi på G =)

Hejsan :P

Jag har precis kommit hem efter att ha varit borta några timmar. Mormor,som legat sjuk i feber i snart två veckor,ringde på förmiddagen och frågade om jag kunde handla lite åt dem. Sagt och gjort - jag slängde mig i duschen sedan stack gumsan och jag iväg. Mamma,som slutade jobbet klockan två,följde också med :)

Vi köpte bl a med grillad kyckling,som vi avnjöt tillsammans med klyftpotatis och lite annat gott ute på mormor och morfars altan. Sedan blev det kaffe och efter det tvättade morfar av våran bil =D Nu är den faktiskt blå igen ;P

Sedan åkte vi hem till mamma där jag lämnade henne och gumsan för att sedan åka vidare hemåt. Nu står sambon i duschen så jag väntar på att han ska bli klar så vi kan åka till Karlstad. Själv gjorde jag mig färdig redan innan jag åkte för att det inte skulle bli så stressigt :P
Vi ska ut och äta lite gott innan det är dags för lite komedi ;D

Ha en trevlig lördagkväll =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0