Jaktfilm :/

God kväll :P

När Kent kom hem från jobbet tittade han och gumsan på Pippi medan jag tog mig några minuters sömn i soffan ;D Sedan gjorde jag dem sällskap. Han hade kopplat ihop datorn med teven och letat fram en film vi inte sett förut. Eller jag har säkert sett den när jag var yngre,men inte under de senaste åren i alla fall ;)

Mats har tittat förbi för att kolla på en ny jaktfilm. Medan de tittat på den har jag passat på att diska. Skönt att slippa det i morgon ;D
Gumsan har somnat hos pappa i soffan - sötnos <3 Jag ska strax ta och bära upp henne till sängen. Håller tummarna för att vi får en god nattsömn och att vi vaknar piggare i morgon. Den är en väldigt envis förkylning vi åkt på!

Natti natti :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0