Ingen lyx här inte ;)

Hejsan,hejsan :P

Efter att ha ätit frukost fick gumsan titta färdigt på "Pippi" medan jag tog ut vovsingarna innan jag spelade lite spel på datorn. När filmen var slut smög vi upp för att borsta tänderna och göra oss iordning. Gumsan skulle bara busa så det tog en stund,men vi hade roligt under tiden ;D

Påklädda och klara lekte vi för fullt inne på gumsans rum. Hon har redan alldeles för mycket grejor. Folk tar hit en massa saker,som hon inte kommer kunna använda på flera år - det känns minst sagt onödigt att ha dem liggandes i en låda. Jag måste ta mig i kragen någon dag och sortera bort en del,som får åka ut i förrådet så länge. De stora grejorna,t ex bilen,dockvagnen och spisen,använder hon flitigt så de får vara kvar,men de flesta mindre sakerna åker nog ut tills hon blir större.

När vi tröttat ut oss gick vi ner och stekte lite korv. Till det serverades det korvbröd - världens gourmetlunch ;P Sedan fick det bli sängen för både mig och gumsan. Hon låg och grejade en stund,men nu är det tyst så hon snosar nog sött :D Som ni märker är jag fortfarande vaken,men jag hoppas få några minuter sömn jag med. Det blev en tidig morgon så jag skulle nog behöva det för att komma igång :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0