Idag får vi besök.....=)

God morgon,god morgon =)

Vi hade en mysig kväll här hemma igår. Mats och hans kompis Anton följde med hit och åt :D Gumsan,som inte ätit ordentligt sedan hon var sjuk,mumsade i sig salladsbröd med smör och gurka samt pizzasallad :P

Efter maten blev det lite bus innan det var dags för gumsan att sova. Mats,som ville lägga henne,tog med henne upp,men hon ville att mamma skulle vara med så jag fick gå upp jag med =) Det gjorde inte särskilt mycket för jag tycker det är mysigt att lägga henne ;D



När Mats och Anton åkt blev det soffan en stund innan jag smög upp och lade mig.

Efter en god natts sömn vaknade vi redan klockan sex. Det kändes väl sådär,men nu är vi pigga och redo för dagen ;) Gumsan tittar på Pippi - vilken överraskning va? Jag ska strax fixa frukost. Sedan är det dags att göra oss iordning och sticka iväg till dagis :P

Idag får vi besök utav Linn och ev. grisen. Hon var inte säker på om grisen skulle få följa med den här gången så vi får se om hon är med eller inte :D Det ska i alla fall bli kul att träffa Linn och tjata lite ;)

I morgon ska vi träffa Mickan - det var längesen så det blir också kul :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0