"Hejdå Grisen" :P

God kväll,god kväll =)

Efter en riktigt trevlig dag full med bus,sol,tjat och alldeles för mycket sötsaker har nu Linn och grisen (hon fick följa med) åkt hemåt :D
Det var kul att träffa henne och jag hoppas att det inte dröjer lika länge tills vi ses igen =P



Gumsan är väldigt nyfiken på grisen,men tycker samtidigt att hon är lite läskig :)
Vi har spenderat större delen av dagen utomhus - perfekt! Synd att det blåste lite kallt annars hade det varit superbra väder,men med tanke på att det bara är mars så får jag vara nöjd ändå ;D

Nu sover gumsan och för oss vuxna blir det soffmys innan det är dags att sova. Jag börjar känna av att vi varit vakna sedan sex - det blir nog en tidig kväll för mig.

Natti natti =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0