Härligt med sovmorgon :D

God morgon,god morgon =)

Idag började vi dagen med sovmorgon. Gumsan vaknade strax efter halv nio :D Då hade jag legat vaken en stund,men jag känner mig utvilad ändå. Jag tackar lakanet,som jag hängde för fönstret,och persiennerna i hallen för det!

Gumsan fick kolla på Pippi en stund medan jag tog ut vovsingarna samt fixade frukost. Hon var dock inte sugen på att äta - det slank ner några skivor gurka sedan sa hon stopp. Jag får försöka igen om ett tag.

Nu sitter vi i hennes säng och myser framför Pippi. Kent flyttade upp dvd/vhs spelaren igår så gumsans teve blir använd :P

Idag ska jag sätta upp gumsans nya Pippigardiner. Mamma har sytt dem åt oss - tack =) Gumsan kommer bli sååå glad :D Hon har påslakan och örngott med Pippi på också. Hon är en liten Pippi fantast ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0