En mysig fredag och nu är det lördag igen =)

God morgon,god morgon =P

Mickan och jag hade en supertrevlig dag igår :D Vi träffades vid tio och sa "Hejdå" vid halv fyra. Under de timmarna vi umgicks hann vi med att kika runt i lite affärer på stan,en promenad till resecentrum för att köpa bussbiljetter inför Mickans praktik,äta en god,lång lunch,slöa i solen,handla lite gott inför helgen,gå runt en massa och lite mer slöande i solen =) Det var verkligen toppenväder - sååå varmt och skönt :P
Det var kul att träffa Mickan och få höra lite skvaller ;D Haha! Vi måste göra om det snart :)

När jag kom hem till mamma var gumsan och hon ute. De bakade sandkakor - de var riktigt goda ;P Efter att ha varit ute en stund gick vi in för att äta lite mellanmål innan vi gick ut igen.
Efter ett tag var det dags för gumsan och mig att tacka för oss och åka hem. Där väntade det fredagsmys =)

Idag tog gumsan sovmorgon till strax efter sju Typiskt nog kunde jag inte sova så jag har varit vaken till och från under de tidiga morgontimmarna för att sedan inte kunna somna om vid sex. Jag har alltså varit vaken sedan dess. Det känns mindre kul med tanke på gumsans sovmorgon men men vad kan jag göra?
Nu tittar gumsan på Pippi. Vi ska strax äta lite frukost. Tänkte ringa Kent,som har ladugården idag,och höra när han tror att han är klar. Vi kanske kan äta frukost tillsammans allihopa :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0